Átszelem futva Nagy-Britanniát
Lands End to John O’Groats kihívás

gb4.jpgAmikor megtudtam, hogy lemondják az összes tavaszi és nyári versenyem nagyon csalódott lettem. Engem rettentően tud motiválni, ha lebeg egy cél a szemem előtt és tudom, hogy miért dolgozok nap mint nap. Viszont ennek hiányában valahogy elment a kedvem a futástól, a kiírt edzéseket nem vettem komolyan. Azóta már összeszedtem magam, mivel rátaláltam a Conqueror kihívásra, ami segített keresztüljutni a holtponton.83416699_3003317533019998_7859982368646365184_o.jpg

A Conqueror fitnesz kihívásokkal foglalkozik, ahol a történelem nagy hódítóinak híres útvonalait lehet virtuálisan végigjárni. Minden alkalommal, amikor otthon teljesítesz valamilyen távot futva, bringán vagy bármilyen más sporttal, akkor annyival haladsz előre a térképen a képzeletbeli útvonal mentén. Ezen a módon átszelheted Amerikát a 66-os úton, végigjárhatod Hadrianus császár falát vagy bebarangolhatod a Grand Canyont. Én elsőre a Lands End to John O’Groats kihívást választottam, ami Nagy-Britannia két legtávolabbi pontját köti össze egy 1745 kilométeres útvonallal. Úgy tervezem, hogy a januári születésnapomig futva teljesítem a távot, ami heti 45 kilis átlagot jelent. Ez teljesen vállalható feladat abban az esetben, ha leszokok a halogatásról és megtanulok rendszert csempészni az edzéseimbe.gb.jpg

Sok hasonló kihívásba kezdtem már bele, de azok valahogy nem működtek, viszont most megtaláltam a nekem valót. Egyrészt a gyönyörű érem fogott meg, egy ilyen szép darabért igazán megéri dolgozni. Szimpatikus volt még a testre szabhatósága, tehát a kiválasztott távot a saját tempómban teljesíthetem, mivel magam szabhatom meg a teljesítési határidőt. Nagyon klassz az applikáció, ami mutatja hogy mennyivel járok előrébb vagy épp maradtam le a terveimhez képest, így időben tudok reagálni probléma esetén. De ami a legjobb az egészben, hogy ez egy tényleg létező útvonal. Bármikor meg tudom nézni a térképen, hogy melyik város melyik utcájában futok éppen, és amikor fontos mérföldkőhöz érek, akkor küldhetek a barátaimnak virtuális képeslapot a helyszín nevezetességeiről. Most hagytam el St. Michael's Mountot, de a Stonehenget, a Sherwoodi erdőt, az Edinburgh-i várat és Loch Nesst is érinteni fogom, több más nevezetességgel egyetemben. Szerintem ez nagyon aranyos, alig várom már a következő állomást. Addig is csekkolom street viewn milyen a kilátás a plymouthi tengerparton.

unnamed.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csigatempo.blog.hu/api/trackback/id/tr2515708912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása